W tej turowej grze fantasy adventure dla 2-4 graczy, wcielasz się w postać jednego z bohaterów, znanych z cyklu Kroniki Dwuświata i podejmujesz realizacji wylosowanej Misji, rywalizując z innymi graczami. Wygrywa ten, kto pierwszy wykona swoją Misję, a w wersji turniejowej (DualRealm Championship), kto zdobędzie najwięcej punktów turniejowych w 12 rundach. Planszówka jest też dostępna w wersji online na platformie tabletopia.com
Zapisy na turniej
Aby jako pierwszy wykonać wylosowaną Misję i wygrać grę warto zadbać o:
-
Mądrą decyzję, którą z dwóch dostępnych opcji realizacji misji pośredniej wybrać
-
Przemyślenie implikacji z silnych i słabych stron swojej postaci (każda ma inną strukturę atrybutów Siły, Zręczności, Mocy i Życia, inną strukturę pól na Przedmioty, Zaklęcia, Umiejętności i Towarzysza
oraz inne preferowane rodzaje terenów na mapie) -
Przemyślenie momentu ujawnienia wylosowanych Kart Tajemnicy (Cecha i Artefakt), bo pierwszy raz wykorzystane przestają być tajemnicą dla rywali
-
Dobrą strategię odnośnie czy, kiedy i gdzie warto atakować postacie pozostałych graczy, a może z nimi tylko handlować
Pobierz pełną instrukcję
Mitrys ma cechy gry RPG. Ważne jest więc wczucie się w swojego bohatera, szczególnie jeśli znasz go z książek Kroniki Dwuświata. Lepsze zrozumienie charakteru i specyfiki swojej postaci zwiększy Twoje szanse na spektakularną wygraną, a zachowywanie się przy planszy zgodnie z charakterem bohatera da okazje do śmiechów i żartów.
Lp.
Imię i nazwisko
Bohater
Punkty
1
Darek Stachowiak
Druwian
2
Bzyku (IX Kohorta)
Winea
3
Przemek Warda
Gromir
4
Dominika Kubczak
Winea
5
Michał
Gromir
6
Krzysztof (Kędzierzyn)
Noran
7
Tomasz Korniluk
Noran
8
Jakub (Kędzierzyn)
Winea
45
41,8
41,8
41,2
41,2
40,2
39,9
39,2
TURNIEJ FINAŁOWY
KRAKÓW
29.10.23 TARGI KSIĄŻKI
TURNIEJ ELIM.
CHORZÓW
27.09.23 Starochorzowski Dom Kultury
TURNIEJ ELIM.
KRYNICA-ZDRÓJ
25.09.23 BIBLIOTEKA (UL. SZKOLNA)
TURNIEJ ELIM.
KRYNICA-ZDRÓJ
25.09.23 BIBLIOTEKA (UL. SZKOLNA)
TURNIEJ ELIM.
WARSZAWA
20.09.2023
Weź udział w turnieju eliminacyjnym ogólnopolskich Mistrzostw Planszówki MITRYS. Gramy 12 rund, a uzyskany przez Ciebie wynik zostaje umieszczony w oficjalnym rankingu rozgrywek.
W oficjalnym turnieju wyniki podlicza Sędzia Turniejowy. Dla zwycięzców nagrody książkowe i okołoksiążkowe z Uniwersum Dwuświata.
PRZEBIEG
1. Instrukcja - 25 minut
2. Rozgrywka - 120 minut
Każdy z Graczy przy stoliku (4 osoby) wybiera Bohatera (zabójca, druid, wojownik i szamanka), mającego inne przewagi i
cechy. Gracz zapoznaje się z wylosowanymi Kartami Tajemnic swojej postaci i ustawia figurkę w lokalizacji startowej własnego bohatera na mapie kontynentu Elise, w Dwuświecie. W ramach 1 tury Gracz ma do dyspozycji 3 Akcje: Ruch-Przygoda-Decyzja. W każdej może zdobyć Punkty Turniejowe za:
* Rozwój Atrybutów postaci (bazowo ma sumę 21)
* Zdobyte Karty Bonusowe na planszetce (6 pól na karty przedmiotów, umiejętności, zaklęć, towarzyszy)
* Karty Zadań, będących w realizacji (2 miejsca)
* Uzyskane Modyfikatory (cyfry widoczne na dole w wybranych kartach Bonusowych)
* Punkty Doświadczenia (jako dziesiętne Punktów Turniejowych)
* dodatkowe 5PT za realizację Misji Pośredniej i 5PT za realizację Misji Głównej
3. Wyniki - 15 minut
Podliczenie zdobytych punktów przez wszystkich Graczy, wyłonienie zwycięzcy Turnieju Eliminacyjnego, wręczenie nagrody
oraz zapisanie wyników każdego Gracza, który chce zaistnieć w Rankingu i wziąć udział w ogólnopolskiej rywalizacji DRC